viernes, 11 de febrero de 2011

Sarrera librea

Nik sarrera honetan niri gustatzen zaizkidan gausak kontatuko dizkizuet, nire pelikurik gustokoena, nire bembora librean zer egiten dudan, zer gustatzen zait,...


Nire pelikularik gustokoena "iron man" da. Asko gustatzen zait bere edukian efectu berezia asko dituelako eta hori nik asko gustuko dut. Argazki hau pelikularena da, eskerraldekoa lehenego pelikularena eta erdikoa eta eskuinekoa bigarren pelikularenak. Gioko "Iron man"-ean klikatzen baduzue, trailerra ikusiko duzue (lehenego iragarki bat doa baina iragarkiaren ondoren trailerra). Goimendatzen dizuet ikusteko oso pelikula polita da (nire gustura).




Nire denbora librean eskiatzen dut (hori neguan), play esteisionera jokatzen ditut partida batzuk eta telebista ikusten dut. Nik eskiatzen talde batean nago, taldetaren izena" Ezcaray ezport club" da., eski profesionala eguiten dut, nire taldearekin lasterketak egiten ditut. Nire play esteisioneko jolas gutokoena"need for speed undergraun2" da. Hemen ondoan ikusten duzuen bezala "need for speed undergraun 2"-ren argazki bat da. Nire telebistako saio gustokoena " NAVY: Investigacion criminal" da. NAVY: Investigacion criminal"-len klikatze baduzue, kapitulo bat ikusiko duzue. Bere izen errreala "NCIS" da. Saio hau hilketen kasuei buruz doa.

Beno hau izan da nire aurkezpen librea espero dut gende asko nire gustuak edukitzea


1 comentario:

  1. German irakur ezazu berrriro eta egin ezazu behar dituzun zuzenketak

    ResponderEliminar