martes, 15 de enero de 2013

PLASTIKAKO LANA NEREA

LEHENEGO IDEIA ETA NONDIK HARTU NUEN:


Nik hasieran orain egin dudan berdina pentsatu nuen eta Fernando Boterok egindako artelan honetan oinarritu naiz.

MATERIALA:
  • BUZTINA
  • PLASTILINA (kolore ezberdinekoak)
  • HARKATZA
  • URA
  • KARTOIA
ERRAMINTAK:
  • ARTAZIAK 
  • PINTZELAK


PROZEDURA:

Lehengo bustinarekin hasierako forma egin nuen, gero hankak guztiak luzeera berdinekoak izan behar ziren bestela gaizki geratuko zen. Lepoa egin nuen ere  buztinarekin eta piskat zaila izan zen goiko argazkiko kurbadura lortzea baina lortu nuen. Ondoren buztana egin nion eta denbora guztian jausi egiten zenez urarekin nahastu nuen biztin zati bat eta horrekin pegatu egin nuen. Hau eta gero burua egin nion eta begien foramk eta belarriak egin nizkion.
Gero plastilinarekin begiak eta hortzak egin nizkion. Gero etxera eraman nuen eta plastilinarekin, berriro, esertzeko ahulkia eta aurpegiko gauzak bukatu nituen hori kolore ezberdinekin.




ARAZOAK ETA KONPONKETAK:


Nik ez ditut arazoak izan eta orduan konponketarik ezta.


ZER ADIERAZI NAHI DUT?:

Nik lan honekin adierazi nahi dut gauzak potoloak izaten badira ere gauza berdina direla, batzuk kritikatzen dituzte gauzak eta pertsonak eta eta horregatik esaten dute pertsona txarrak direla edo tontoak direla, baino ez da horrela eta pertsona potoloak besteak bezalakoak dira batzuk onak eta beste batzuk txarrak baina guztiak berdinak. Boteroren lanean ikusten dugu gauzak oso potoloak direla eta nik egin dut egin zuen kamelua baina argalean. 

ARGAZKIAK: 



No hay comentarios:

Publicar un comentario