martes, 15 de enero de 2013

Plastikako lana (Fernando Botero)

NONDIK HARTU DUDAN IDEIA:

Nik egon nintzen pentsatzen egitea maketa bat bere kuadro batena egurrarekin baina azkenan egin behar izan dut kartoiarekin.


MATERIALA:

- Kartoia

-Koletazko papera

-Celoa

-Errotulagailuak

-Kotoia


ERRAMINTAK:

-Kuterra

-Grapagailua

-Artaziak


PROZEDURA:

Lehenengo planteatu nuen guztia ze nolako materiala beharko nuen eta hori egin eta gero hasi nintzen lana egitera.

1. Kartoiarekin pieza guztiak egin nituen paretak, lurra, hoea, armairua...

2. Hori egin eta gero pieza guztiak itsatsi nituen bere lekuan, eta paretak jarri eta gero jarri nituen koloretaz paperarekin.

3. Gero hasi nintzen armairu eta ohea egiten eta ere paperarekin apaindu nuen.

4.Eta bukatzeko argazkian agertzen den neska egin nuen eta ohearen gainean jarri nuen.

ARAZOAK:

Egia esanda ez ditu arazo asko izan denborarena bakarrik.

ADIERAZPENA:


Nik adierazi ezan nahi nuena kuadro bat ikusten ahal bazuzu eta gauza bera nahi egin nahi duzu forma asko daude. Nik adibizes erabili dut kartoia eta hainbat gauza maketa txiki bat egiteko. Hori zen nik adierrazi nahi nuena ahal direla forma askotan egin.

ARGAZKIAK:











No hay comentarios:

Publicar un comentario