martes, 15 de enero de 2013

Plastika Fernando Botero

Nik hasieran egingo nuena egin dut. Ez dut ezer aldatu baina nik nahi nituen koloreekin marraztu egin dut nire eskultura. Ez ditut arazoak izan dena oso ondo atera zait.

Nik argazki onetan oinarritu nahiz eta hau atera zait.
















Materiala:
- Buztina
- Kartoila
- Margoak



Erramientak:
- Pintzelak
- Kuterra
- Labana

Prozesua:
Lehenengo buztin amasatu egin dut buruaren forma lortzeko, burua eduki dudanean begiak egin dizkiot ahoa egin diot, sudurra egin diot eta baita ere sudurra.
Guztiz esku egon denean buztina margotu egin dut eta sikatzen utzi dut.
Bukatu dudanean pentsatu dut kartoia margotzea eta berdez margotu dut.
Baita ere gorriarekin detaieak egin dizkiot kartoiean.

Adierazpena:
Buruak oso esberdinak izan daitezke, baina inoiz ez daude buru perfektorik eta denak ezberdinak dira bain abaita ere berdinak, denak bi begi dituzte, ahoa, sudurra eta belarriaka, baina ez dute tamaina berdina, ezta forma berdina eta orrgaitik berdinak baina aldi berea desberdinak dira, eta ori da nik egin dudan eskulturak esan nahi duena. 







 

No hay comentarios:

Publicar un comentario