martes, 15 de enero de 2013

Fernando Botero (Plastika Asier)




Erramintak eta materialak:

Erramintak:
-Rotulagailua
- Arkatza
- Goma
Materialak:
- Papera

Prozedura:
Lehenengo materialak hartu ditut. Paperan hasi naiz egiten arkatzez eta gero errepasatu dut errotulagailu beltzarekin. Gero ilea hasi naiz margotzen eta gero bere azala.
Azkenean margotu dut bere arropa, eta ez zitzaidanez asko gustatzen bere uniformea, gorria erdialdean, jarri dut, eta orain, nire ustez, pixka bat modernoagoa geratzen da. Gero, bere gainean, jarri dut "Fernando B." Kolombiako banderarekin margotuta letra bakoitza.


Arazoak eta konponketak:
Nire arazo garrantzitsuena izan zen, asko egon nintzela aukeratu gabe marrazkia, baina denborarako aukeratuta izan nuen.




Adierazpena:
Oso antzekoak dira, baina ni gauza berriak jarri ditut gorria jartzen uniformearen erdialdean, lehen esan dudan bezala, modernoago iruditzen zaidalako. Eta gero, margotu ditut letrak, nire ustez hobeto geratzen zirelako, eta gainera kolore hoiekin, bere herrialdea representatzen du.

Nire lanako marrazkia:



No hay comentarios:

Publicar un comentario