viernes, 18 de enero de 2013

Plastika lana,"Fernando botero".

Nire plastika lanean Fernando Botero-ren obra "eskultura" bat egin dut deitzen dena: Zaldia eta zalduna.
BIOGRAFIA:
Fernando Botero Angulo, kolonbiar eskultore eta margolari bat da. 
1932-ko apirilaren 19an jaio zen. Artearen adierazgarri unibertsala da.
1976 an hazi zen eskultore lanean, horaindik garraitzen du bere lana egiten, 80 urteekin. Beti bere irudiak, eskulturak eta abar, potoloak dira.



Irudi onetan oinarritu naiz:

















Erabili ditudan erramientak eta materialak:

Erramientak:                                                          Materialak:
-Boligrafoa                                                               -Plastilina
-Pintzela                                                                   -Temperak
-Artaziak                                                                  -Kartoia

Prozedura:
Lehenego materialak eta erramientak bildu nituen lanean hasteko.
Ondoren zaldiari forma ematen hasi nintzen plastilina txuriarekin, gero plastilina beltzarekin detalleak hazi nintzen egiten.
Zaldia bukatu eta gero zalduna egiten hazi nintzen plastina gorriarekin eta plastilina horiarekin aurpegia. Bukatu eta gero plastilina beltzarekin detalleak egin nion.
Urrengo egunean David-i galdetu nion ea guk nahi ditugun gauzak jarri al genion, bai esan zidan-es nire eratara egin nuen eta "pixka bat modifikatu nuen".


Arazoak eta konponbideak:
Hazieran arazo bat izan nuen, ez nekien zer gehiago egin baina gero kartoiarekin lur zati baten modukoa egin nuen.

Zergaitik egin dut nire modutara:

Irudian bezala egin eta gero pixka bat itsusia eta sosoa ikuzi nuen eta orduan nire eratara hasi nintzen egiten pixka bat parregarria  eta dibertigarria egiteko.

Lanaren argazkia:





No hay comentarios:

Publicar un comentario