martes, 15 de enero de 2013

Plastikako lana (Dani)

Nire Plastikako lana


Fernando Boteroren marrazki famatu batean inspiratu naiz. Marrazki guztiak gende lodia agertzen da eta berdinak iruditzen zitzaizkidan. Hau, baizik, asko deitu zidan atentzioa.
Oso originala iruditu zitzaidalako aukerratu nuen.
Gero eskuen artean Fernandoren izena eta nirea jarri ditut.

Erabili ditudan materialak lan hau egiteko rotulagailuak eta margoak izan dira.

Egun bat eman genuen informazioa eta gure proiektua nolakoa izango den aukeratzeko, baina, ni hasieratik ba nekien marrazki bat egingo nuela.

Niri marrazki honek sufrimentua adierazten dit, eta hori expresatu nahi nuen.

Ez zait marrazki oso ona geratu baina gustoko dut. Burura etortzen zitzaidana marraztu dut.



Fernando Botero 





 Fernando Botero marrazkilari eta eskultore combianoa da famatua mundu osoan. Marrazki gehienetan gende lodia agertzen da, horregaitik  pertsona lodien eskuak agertzen dira. Figurativo neorenacentista contemporaneo estiloa erabiltzen du.




 

No hay comentarios:

Publicar un comentario