martes, 15 de enero de 2013

fernando botero doltza

Nik fernando boteroren lan honetan ispiratu nahiz fernando botero oso margolari ospetsua da hau zen nik hartu nuen ideia:

Eta hau da nik egin dudana ez zait oso ondo geratu baina esfortzua egin dut:

Prozesua:
Lehenengo fotokopiak egin ditut gero zatika moztu ditut eta pegatzen joan naiz hori eta gero errotulagailuarekin margotu egin dut kolore urdinez eta laranjaz hau egin eta gero marrazkiaren beste fotokopia bat egin dut eta hau erdian jarri dut eta bukatzeko fotokopia hori margotu eta listo.

Adierazpena: 
Argazki hau niretzako esanahia dauka guztiak berdinak ez garela marrazki batean agertzeko argala edo lodia 
zaren.


Doltza Balanza :)



                                                                                                     

No hay comentarios:

Publicar un comentario