sábado, 2 de junio de 2012

"Txanpo baten bi aurpegiak"

Kaixo nik Izan naiz eta plastikako proiektuan egin dudan lana aurkeztuko dut:

Nire lanaren teknika akuarela izan da, eta akuarela hoiekin bi aurpegi marraztu ditut kartoi batean: bat triste eta beste bat alai.

Proiektuen argazkiak hiru hauek dira:



Nire Materiala:

-Akuarelak
-Kartoia

Nire Erramientak:

-Pintzela
-Arkatza
-Borragoma



Proiektuaren prozedura hau da:

Lehenengo "Negua joan da ta" abestia entzun dut, zeren-eta plastikako proiektua abesti horrekin egin behar zelako.

Bigarren gauza plastikako proiektuan zer egin pentzatu nuen, eta bi aurpegi egitea pentsatu nuen, bat triste odeiekin eta marko triste batekin eta baste bat alai eguzki batekin eta marko alai batekin.

Plastikako proiektua  pentsatu eta gero, gure blogan blog sarrera bat egin nuen, plastikako proiektuan zer egingo nuen azaltzen.

Blog sarrera egin eta gero, materiala pilatu egin nuen: Kartoia eta akuarelak. 

Materiala pilatu eta garo, arkatz batekin bozetoa egiten hasi nintzen.

Bozetoa egin eta gero, akuarelekin, aurpegiak margotzen hasi nintzen.

Gero,  aurpegi alaiaren kopetan eguzki bat egin nuen eta aurpegi tristeren koperan odei batzuk.

Aurpegiak lehortu zirenean, forma emateko, kuterrarekin moztu nituen.

Aupegiei forma eman eta gero markoen bozetoa egiten hasi nintzen arkatz batekin.

Geroago, marko tristea koloretristeekin eta marko alaia kolore alaiekin margotu nituen.

Bukatzeko, forma emateko kuterreki moztu nituen markoak eta aurpegiak markoen barruan jarri nituen.



Abestiaren esanahia plastikako proiektuarekin:

Nik plastikako proiektu honetan, bi aurpegi egin ditut:  lehenengo, aurpegi oso alai bat; Oso alaia denez,  kopetan eguzki bat ipiniz: Abestiak, amodiozko historia bat kontatzen duenez, bi bihotz ere marraztu egin ditut. Bukatzeko, aurpegia inguratzen duen markoa egiteko kolore alai guztiak erabili egin dut.
Alderantziz, bigarren aurpegia oso tristea egin dut;Triste dagoenez, kopetan odei batzuk marraztu egin dizkiot eta aurpegia inguratzen duen markoa egiteko kolore tristeak erabili egin dut.
Nik plastikako proiektu hau egin dut zeren-eta  "negua joan da ta" abeztia esaten du negua joan dela eta horrekin esan nahi du bere parte txarra joan dela eta gauza on bat etorri dela. 
Horregatik, bizitzaren bi alde hauek adierazteko bi aurpegi ezberdin egin ditut, aurpegi oso triste bat egin dut beraren parte txarra egiteko eta aurpegi alai bat, beraren parte ona egiteko: beraren parte ona mutil interezgarri eta on  bat ezagutu zuela izan zen.


Beno espero dut proiektu hau zuen gustokoa izan dela.






No hay comentarios:

Publicar un comentario