lunes, 4 de junio de 2012

Negua joan da ta

Ni Noelia naiz, DBH-2-ko ikaslea eta plastikarako collage bat egin dut kartoiez.
Ni lan hau egiteko, ez dut teknika berezi bat egin, hau da, kartoi zati margotuekin, collage bat egin dut.
Materialak:
·Kartoia
·Margoak
·Kola
·Arkatza
Erremintak:
·Pintzela
·Kuterra
·Artaziak
·Pote bat
 Lana sortzearen prozeduraren deskribapena
Lehenengo, arkatzarekin, kartoian, marrazten dituzu zirriborroak( Ostadarra, eguzkia, ilargia eta hodei marrazkiak). Eta ondoren hobetzen dituzu marrazkiak zure gustora. Gero, margotzen dituzu marrazkiak kontu handiz. (Hobe da margoetan ur pixka bat botatzea, bestalde, kartoian ez da oso ongi margotuko) Margoa lehortu ondoren, kuterrarekin kontu handiz mozten duzu poliki lerrotik ez ateratzeko. Pieza guztiak moztu ondoren, bi kolorekko kartulinak itstsi ondoren,  kartulinako pieza ezberdinetan (kolore ezberdinetan) pegatzen dituzu piezak, zuk nahi duzun tokian( Hobe izango zen, ona onarekin eta txarra txarrarekin). Azken detaileak jarri ondoren, listo dago hamar bat ateratzeko. Detaile bat: Kolasaren atzekaldean, jarri ahal duzue soka bat paretan jartzeko eta logela bat dekoratzeko.
Lanaren esanahia, abestiarekin daukan lotura
Lan hau, "Negua joan da ta" Zea Mays-eko abestiaren, lotura hau du:
Lehenengo, abestiak hitz egiten du gauza txar eta gauza oneen eta nol ateratzen den konponbidea.
Hau kontatzen du, mutik eta neska baten historioaren ondorioz, hau da, ikusten da nola biak egoera txarrean zeudela eta onetara pasatzen direla; konponbidea, elkarrekin egotea.
Eta nik nire preiektuan, gauza berak elkartu ditut, baina egutegiarekin.
Niretzat, transmizio ona transmititzen duena eguraldian, ostadarra eta eguzkia da. Eta berriz txarra, ilargia( gaua) eta ekaitzak dira. Horregatik jarri ditut gauza onak kolore argian eta gauza "txarrak" ilunean.
Ere izenburuarekin du lotura, negua, euriteak eta ekaitzekin lotuta daude.
Argazkiak:

No hay comentarios:

Publicar un comentario