lunes, 4 de junio de 2012

Labirintoa

Ni plastika proiektu hau egiteko kartoia erabili dut eta lekedarekin forratu dut.


Materialak eta erramientak                  
  • Kartoia
  • pintura
  • Papera
  • Lekeda
  • Arkatza
  • Borragoma
  • Kuterra
  • Artasiak
  • Erregela
  • Zeloa
  • Edalontzi bat
  • Pintzela
Hasteko Zea Mays abestia entzun dut eta zer egingo det pentsatu dut.
Plastikako lan hau egiteko lehenengo gauza kartoi zati batean erregelaren laguntzaz labirintoa nola den marraztu dut.

Gero dena marraztuta dagoenean beste kartoi zati bat artu eta artasiekin edo kuterrarekin neurri esberdinetako kartoi tirak egin ditut.
Ondoren kartoi zati guztiak moztuta dagoenean lehen marraztutako kartoi zatian zati-zatis itsatsi ditut zeloaren laguntzarekin.
Dena kartoi zatian itsatsita dagoenean sukaldeko papera artu eta tamaina ezberdinetako zatietan eskuarekin moztu dut.
Hau bukatu ondoren plastokoko edalontzi bat hartu dut eta kola txuri bote batetik kola txuria edalontzira piska bat.Gero edalontziara piska bat ur bota.
Ondoren pintzel bat hartu eta edalontzia busti sukaldeko papel zatiak hartu eta labirinto osoa estali.

Bukatzeko beste hiru edalontzietan hiru koloreko pintura bota. Hiru koloreak txuria, beltza eta grisa dira.
Gero pintzela garbitu eta busti pinturazko edalontzietan eta hitu zatitan margotu.
  • Lehenengo zatia edo hasiera beltzez margotu.
  • Bigarren zatia edo erdikoa grises margotu.
  • Azkenengo zatia edo amaiera txuriz margotu.

Plastika lan honetan labirinto bat egin dut kartoiarekin Zea Mays taldearen abestia "Negua joan da ta" basatuta.

Abestia esaten du bera leen bakarrik zegoela eta horain mutalaguna bat dauka eta beldurra dauka ez da zihur zentitzen eta horrelako hainbat sentimendu.
Labirinto hau egin dut zeren eta labirintoaren hasieran bera bakarrik dago eta joaten da aurrera eta obstakulu guztiak pasa behar ditu bere mutilagunarekin ondo eta zoriontzu egoteko.
Labirintoa kolore argi eta ilun ezberdinez margotu ditut adierasteko nola zentitzen den momentuan:
  • Lehenengo kolorea beltz da. Beltza labirintoaren hasieran jarri dut kolore iluna delako eta  adierasteko beldurtuta eta konfusoa dagoela.
  • Bigarren kolorea gris antzeko bat da. Grisa labirintoaren erdian jarri dut adierasteko bere sentimenduak hobetzen hari daudela. Obeto sentitzen, bere mutilagunan gehiago konfiatzen.
  • Hirugarren kolorea eta azkena txuria da. Txuria kolore oso argia denez labirintoaren azken zatia da bukaeran jarri dut adierzateko bere erlasioan argia dagoela bera ondo sentitzen da eta gustura dago.



No hay comentarios:

Publicar un comentario