lunes, 4 de junio de 2012

Plastika proiektua

Nik, hasieratik nahi nuena egitea lortu dut. Arazo asko izan ditut. Esaterako, etxe osoa bete dut kortxo zuriz eta gainera elektrizitatez kargatua zegoenez ezin zen kendu.

Materiala:
-Kartoia
-Papera
-Margoak
-Arkatza eta borragoma
-Pilot bat
-Kortxoa
-Kola

Prozedura:
·1.atala:
 Lehenengo, marrazkia egin dut arkatzez ordenagailuan begiratuz nola idazten zen keinu hizkuntzan. Geroago, margotu dut barrutik koloreetako arkatzekin. Ondoren, azpimarratu dut pilotarekin.
·2.atala:
 Hau egiteko, kartoi zati bat hartu dut, errekortatu dut neurriak kontuan izanda. Gero, kortxo zuria txikitu dut eta kolarekin kartoiari itsatsi dut.
·Atal finala:
Hau simpleena da; marrazkia kartoian enkoadraut dut eta itsati dut.

Lotura:
Nire proiektua eta abesti horrek amankomunean gauza asko dituzte, bai bideoarengatik zein abestiaren edukiarengatik eta azalpenarekin bukatzean ikusiko duzue orain lehengoz ikusita ezin delako abestiarekin konparatu edo pareko "faktorerik" atera baina horretarako irakurtzen jarraitu. Aipatzeko errazena elurra da, baina ez dut bakarriz horretaz hitz egingo, nire helburura askoz gehiago sakontzea izan beharko da.Hasteko,  marrazkia dago; "negua joan da ta" keinuen hizkuntzan idatzita dago marrazkiaren erdialdean. Keinuena ere, beste lotura bat da, bideoan neska batek kontatzen baitu esaten duena abeslaria. Baina gehiago sakondu nahi badugu, detalle oso txikia izan behar dugu kontuan: koloreak. Abestiaren gaiarekin bat datozte kolore itzaliak edo ere kolore hotzak deiturikoak. Efektu hau, goibeltasuna eta etxean bakarrik geratzeko nahia sentiarazi egiten digute. Abeslaria, lotsaz eta beldurrez hitz egiten duenez nahiko aproposa iruditzen zait. Gero, elur efektua dauka eta abestia neguaz hitz egiten du. Hau ere aurretik aipatu dudanarekin bat dator eta gai berdin-berdina daukate, noski aproposa da ere.

No hay comentarios:

Publicar un comentario