lunes, 4 de junio de 2012

Plastikako proiektua"negua joan da ta" abestia



Nik bi aste hauetan,negua joanda ebestia entzun ondoren,gauza bat ekarri dit burura,eta hau izan da:

honetarako material hau izan behar dut:

Materiala            Herramientak
-Kartoia               -Kuterra
-Akuarelak           -Pintzela
-Kola
-Arkatza
-Borragoma
-Boligrafo beltza

Pausuak:
Lehenengo, kartoi lauki bat mostu dut oinarria egiteko.

Ondoren, beste kartoi puska bat hartu dut eta eguzkia eta ilargia marrastu ditut, erliebea emateko.
 Hori bukatu eta gero ,eguzkia eta ilargia margotu ditut. margotu eta ondoren eskuak diseinatu ditut eta berain letra ondoan jarri dut.

Geroago,eskuak eta asaskalak margotu egin ditut.Letrak ondoren margotu ditut, gottis eta kanpokoa txuris gehiago ikusteko eta hobeto gelditzeko.

Dena margoyuta dagoenean,fondoa beltzez margotu nuen eta hau lehortuta zegoenean,puntu txuri asko margotu nituen izarrak irudikatuz.

Bukatzeko,retokeak eman nituen, adibidez, eguzkiaren eta ilargiaren piskat ingurua horiz margotus hobeto gelditzeko eta eguzkia eta ikargia boligrafo beltzarekin errepasatu nituen.

Lotura:

Marraski hau abestiarekin lotzen dena da, eskuak letrekin zer esan nahi duten bakoitzak eta neguaren signua txarra izan dena zeren beltzes inguratuta dago eta puntu txuriak elurra izanez baina benetan izarrak dira.


No hay comentarios:

Publicar un comentario