sábado, 2 de junio de 2012

Arazoak

Nire proiektuaren tituloa edo izenburua, " Arazoak " izango da. Proiektu hau egiteko, erabili egin dudan teknika, marrazketa izan da.


Argazkia: 


                                                     

Prozedura: Lehen pausu izan zen ordenagailuan ikustea argazki batzuk, hortik ateratzeko ideia. Kostatu zitzaidan haurkitze bat ondo zegoena. Haurkitu nuen argazki bat, zuhatzak elurrarekin alde batetik, lurra elurrez estalita eta lurretik ostoak erorita. Gero pentsatu nuen udaberriko marrazki bat egitea, baina denbora ez zegoen nirekin, ez neukan denbora. Bigarren pausua izan zen kartulina bat hartzea eta zuhatzak egitea, harkatzarekin marraztu nituen, baina hasieran arazo batzuk izan nituen, marrazten nituelako gaizki, borratu nituen guztiak eta  egin nituen ondo, nire uztez. Urrendo egunean geratu nintzen blokeatuta, ez nekielako zer egin, baina Arturo, eskerrik zegoelako,  esan zidan, jartzeko ostoak bezalako paper zati txikiak, politago geratuko zela, pegatu nituen zahatzen bekaldean kolarekin. Urrengo pausua izan zen marraztea zuhatzeko elurra irudikatzea, zuriarekin ( plastidecor ). Urrengo egunean eta azkena, marraztu nituen zuhatzeko bezte aldeak, marroi kolorearekin ( plastidecor ), iruditzeko eborra zela, lurraren elurra eta elurrezko malutak, akuarela zuriarekin, brotza eta pintzel batekin egin nituen. Emaitza argazkian daukazue.

Esanahia: Marrazki honekin adiarazi nahi dut, bere arazoak, ez daukala duela mutilaguna eta gaizki pasatzen hari dela. Abestia bezala egin dut edo adierazi nahi dugu berdina, gauza berdinarekin, kasu honetan eduarekin egin dugu. Marrazki honekin ere adierazi nahi dut gogorra dela, egoera hoietan egotea. Marrazki hau egin dut abestiaren tituluan agertzen delako " Negua joan da ta ". 
Neguko malutekin esan edo adierazi nahi nuen negarrez zegoela egun osoan edo iha egun osoan. Horri laguntzen edo batera doa lurreko elurra. Ikusten denez nire proiektuan zuhatzeko adarrak ez daude zuzen, horrrekin esan edo adierazi nahi nuen bere bizitza desordenatua edo gaizkizijoala.
Zuhatzen ostoak lurretik daude, horrekin esan nahi dut edo adierazi nahi dut tristea izan delako epoka hori gertatu zaionarentzako. Beste kartuli batean egingo nuen udaberriko marrazki bat, baina denbora ez neukan. Horrekin esan nahi nuen bere bizitza buelta eman duela, mutilaguna haurkitu duela, posik dagoela egun osoan eta egun gustietan. Hobeto dagoela esan nahi dut edo adierazi nahi dut.


Materiala: -Margo zuria eta amarroia.
                          - Parper txikiak.
                          -Akuarela zuria.
                          -Kola.

Erramientak: - Brotza eta pintzela.
                                 -Arkatza.
                                 -Behatza.

No hay comentarios:

Publicar un comentario