lunes, 25 de febrero de 2013

Plastikako Lana URKO

ZER EGIN BEHAR GENUAEN:

Egin behar genuen material birziklatuekin eskultura bat edo zerbait. Nik aukeratu nuen bonbilla batean landare bat landatu.

IDEIA:
Ni ikusi nuenean oso polita ikusten zen baina niri itsusia atera zait.





















MATERIALAK:

-Bonbilla bat.
-Area edo lurra.
-Semillak.
-Alambrea.
-Ura
HERRAMIENTAK:
-Alikateak
-Serra
-Lija

PROZEDURA:

Lehenengo material eta herramienta guztiak bildu egin nituen. Hori egin eta gero bonbillari kontu handiz egin nion zulo bat garbitzeko.Zuloa egin eta gero lija batekin barrukoa garbitu nuen.Bonbilla garbitu eta gero area deo lurra bota nion barrura.Gero semillak bota nizkion eta bueltak eman nion semillak lurraren barruan geratzeko. Hori eta gero alambre bat moztu nuen soporte bat egiteko. Azkenengoz ura bota nion eta itzoin nuen hasi arte.


ZERGATIK EGIN DUT HAU:

Oso ideia polita iruditu zitzaidan kolore berdeekin eta guztiz eta ezean eukitzeko landareak bezte modu bat da.

                                                                                                                                                Urko Ruiz

No hay comentarios:

Publicar un comentario