martes, 19 de febrero de 2013

PLASTIKAKO LANA NEREA

ZER? 

Guk material birziklatuenkin zerbait egin behar genuen eta nik pentsatu nuen karreretako kotxe bat egitea aktime pote batekin eta hori egin dut.


NONDIK HARTU DUDAN IDEIA

Nik hasieran ere horrelako gauza bat egiteko asmoa nuen. Eta ez da asko aldatu. Nik nahi nuena egin hau da:









Eta hau da nik egin dudana:











MATERIALA ETA ERRAMINTAK


  • Kola
  • Aktimel potea
  • Koloretazko margoa
  • Botiletako tapoiak
  • Botoi bat
  • Soka
  • Komuneko papera
  • Pintzelak
  • Artaziak
PROZEDURA

Lehenego aktimeleko potea garbitu egin nuen. Ondoren, lau tapoi aldeetan pegatu nituen bi alde bakoitzean. Gero inguruan koloretazko marra batzuk eta zenbaki batzuk egin nizkion tenperarekin eta hau eta gero payasoaren mozorrotik hartutako botoia, aktimeleko potearen muturrean pegatu nuen. Gero komuneko paperarekin bola bat egin eta kolarekin pegatu nuen. Hau bukatutakoan margotu eta aktimeleko potera pegatu nuen. Eta hau egin ostean, soka ilea bezala ipini nuen. Bukatzeko, gainean beste tapoi bat ipini nion txapela bat bezala eta soka bat lotu diot lepoaren inguruan ere besoak bezela izateko.

ZEGATIK?

Nik hau egin dut pentsatzen nuelako proiektu polita izango zela eta gainera erraza izan da hau guztia egitea. Asko gustatu zait nola geratu den, zer egingo nuen pentsatzen ari nintzen bitartean asko gustatu zitzaidan ideia hau , ikusten delako nola egin jostailu bat oso erraza eta horregatik gustatu zait.

No hay comentarios:

Publicar un comentario