lunes, 25 de febrero de 2013

Plastikako Lana Lorea

ZER?
Material birsiklatuarekin zerbai egin behar dugu, Nik pentzatu dut globo aerostatiko bat egite akuarius lata eta tela zati batekin.


NONDIKAN HARTU DUT IDEIA:
Nik ez dut artu internetetik ideia hau nik asmatu dudan bat da.
Nik egin dudana hau da:                                    
                                                               










MATERIALA ETA ERRAMIENTAK:

-Soka
-Lata bat
-Tela zatia
-Baloi bat
-Guraizeak
-Iltzea
-Metala mosteko guraize batzuk

PROSEDURA:

Lehenengo mostu lata erdia baino piskat gutxiago. Ondoren iltzearekin egiosu lau zulo. Mostu tela zirkulo bat bezala eta bero beste zati bat lauki zuzen moukoa.
Telaren barruan baloia jarri eta korden bidez lotu tela eta lata .
goian korda bat jarri teilatutik kolgatu ahal izateko.

ZEGATIK?
Nik hau egindut dut askatasunari begira, ez dugu askatazuni eta globo betekin libresk izango ginen, nahi dugun lekura juan nai dugun bezala....
Gainera niri asko gustatzen zaizkit globoak eta ondo pasatu dut egiten.






No hay comentarios:

Publicar un comentario