lunes, 25 de febrero de 2013

Plastikako lana (Ekaitz)

Zer da:
Hau da plastika egin behar genuen lana. Erabili behar genuen material birziklatua eta zerbait egin, nik panpin hau egin dut.

Nondik hartu dudan ideia:
Lehenego klasean euki genuen denbora ideiak aurkitzeko eta nik HEMENDIK hartu nuen. Idei ona iruditu zitzaidan lan hau egiteko.





Nire proiektua:




Materiala:
- Papera

-Kartoia

-Soka

-Yogurt edalontziak

-Kola

-Zeloa

Erramientak:
-Artaziak

-Alfilerra

Prosedura:
Lan hau egiteko pausu batzuk erabili ditut:

1. Lehengo bi yogurt edalontziak elkartu egin ditut soka fin batekin.

2. Bigarren bi edalontziak paper berdez inguratu egin dut.

3. Hirugarren egin ditut begiak eta zudurra eta pegatu egin ditut eta margotu.

4. Laugarren soka gorria mostu eta jarri ile modukoa.

Zergatik:
Nik lan honek egin dut ikusi nuelako argazki bat honen berdina baina kremaiera batekin eta ez zeukan aurpegirik. Nik jarri nion guzti hori ondo gelditzen zelako.

No hay comentarios:

Publicar un comentario