lunes, 25 de febrero de 2013

Plastikako lana (Dani)

Zer egin dut?
Nik neukan ideaia asko aldatu da hasi nintzenetik horain arte. Hasiera batean botila bat moztu eta bela bat sartuko nion.
Irudi honetatik artu nuen ideia:















Ideia aldatzea egin zidana da oso kutrea atera zitzaidala. Gainera botilaren lurra borobila zenez ezin nuen egin, nahiz ea komponbide asko bilatu.



Askenean beste idei bat izan nuen, kandelabro bat egitea. 

Zer erabili dut?

Materialak:
- Pertsa
- Bela

Nola egin dut?

Ere alikateak erabili ditut tresna bezala.

Albrasko pertsa bat artu nuen eta doblatzen hasi nintzen sostenitu al izateko. Gero gora jarraitzen du eta azkenean piskat gehio doblatu dut bela txiki bat jarri al izateko.

Asko kostatu zidan alambrea oso gogorra zelako eta alikateak ez zirelako onak. Gainera laguntza asko behar izan nuen. Baina azkenean lortu dudana gustatzen zait.

No hay comentarios:

Publicar un comentario