viernes, 23 de marzo de 2012

PLASTIKAKO PROIEKTUA:

Nik nire land arteren plastikako proiektuan, begi bat egingo dut harriekin.

Materiala:

Harriak

Koloreak

Esfortzua

PROZEZUA:
Lehenengo kamera prestatuko dut eta harri txikiak pilatuko ditut eskina batean.

Gero, hasiko naiz forma ematen begiari, harri zuriekin esklerotika egingo dut eta kolorezkoekin pupila egingo det.

Begia egiten dudan bitartean, kameran prozezua azalduko dut.

Begia egiten bukatzen dudanean, pestainak egiten hasiko naiz harri txikiagoekin.

Hori egin eta gero, forma gehiago emateko temperekin begia margotuko dut.

Bukatzeko, hurrengo egunean joango naiz, nire begia nola dagoen ikustera eta argazki bat botatzera.


Hemen
klikatu bideo bat ikusteko

Eta hau izango da nire proiektua.

No hay comentarios:

Publicar un comentario