viernes, 23 de marzo de 2012

Nire land art

   CHRISTO ETA JEANNE CLAUDE
1land art
Video hau ikusten duzunean ikusten duzu nola joaten dira gauza txikietatik estaltzen handiak estaltzen, eta hau asko ikaragarritu dit.


land art 2
Niri hau asko gustatu zait ikustea zeren ,asko ikaragarritzen du.

land art 3
Hau bai atentzioa deitzen duela gendeari.
                       



                                         NIRE  PROIEKTUA

Deskribapena:
Nire land arta suge bat egitea hariekin eta margotuta da eta detaileak emateko makilekin egingo dut.

Materiala:
-Harriak
-Makilak
-pinturak
Erramientak:                                     
-Kamera
-pintzela
Prozesua:
Lehenengo, harri txiki batzuk hartu egingo ditut, eta ondoren makilak hartuko ditut.
Ondoren egingo dudan lekura joango naiz, kasu honetan esplanada batera, eta han art egiten hasiko naiz.
Ni pentsatu dudana egiten,suge handi bate egitea da, eta horretarako , hartzen ditudan harriak , berdes margotuko ditut.
Gero, selaira joango naiz, eta lagun batek kamerarekin grabatzen didan bitartean, sugea egingo dut eta detaileak egieko, makil batzuk jarriko ditut.

Piskat honen antzera izango du:

No hay comentarios:

Publicar un comentario