viernes, 23 de marzo de 2012

Nire proiektua:

Deskribapena:
Nire proiektua egiteko harriak erabiliko ditut bideo honetan bezala, baina bi dimentsiotan noski. Nire asmoa Peter Donellyren ikusi dugun proiektuaren hasierako itxura hartzea da, hau da, harriekin bi dimentsiotako eta kurbaz betetako marrazki ertain bat egitea. Horretarako, harri txikiak erabiliko ditut Santa Maria mendian, eta marrazkia adarrez edo belarrez beteko dut.

Materiala:
·Harriak
·Adarrak edo belarra

Prozezua:
Hasi baino lehen marrazki orokor bat egingo dut orri batean. Gero mendira igoko naiz eta hainbat tamaineko harri eta adarrak (edo belar multzo bat) lortuko ditut. Ondoren, harriekin silueta eginten hasiko dut. Marrazkiaren silueta itxia dagoenean belarrez eta adarrez beteko dut.

Land Art-eko bideoak:


Bideo honek, idei bat eman dit harriekin dorre bat egitea. Oiongo mendian arroka zabal asko daude eta erraza esango zitekeen.

Bideo hau, adar gurutzatuen obrak erakutsi dit. Idei hori hartzea ere pentsatu dut.

Asko guztatu zait hau, land arta arte abstraktoa bakarrik ez dela erakusten du.

Christo eta Jeanne-Claude

Hau erakusten du artelan oso handiak egin daitezkela, beti dirua badaukazu.

Bideo honek asko gustatu zait New York-eko Central Park-ean lan egiten dutelako. Gainera, kolore deigarri horrez margotzean askoz hobeto daude pasarela hoiek.

Haien artelan honen berrikusketa obra hoiek izugarri politak direla argi uzten du azken bideo hau.

No hay comentarios:

Publicar un comentario