viernes, 23 de marzo de 2012

NIRE LAND ART

Erabiliko ditudan materialak eta erramientak:

-Harriak

-Kamara

-Makila

-Margoa


Prozesua:

Lehenengo Santa Maria mendira igoko naiz, konkretuki depositura.
Deposituaren lurra, harriz beteta dago eta makil handi batekin marrazki bat egingo dut. Ikusi ditugun bideotan bezala. Ez dakit oso ondo zer marrazki egingo dudan baina ahal bada suge handi bat marraztuko dut. Marrazkia egiteko harri mota desberdinak eta tamaina desberdinekoak erabiliko ditut. Beltzak eta txikiak, zuriak eta handiak, etab. Gero, denborarekin ondo banoa agian, harri batzuk margotuko ditut, sugearen kaskabiloa margotzeko. Hau egiteko denbora beharko da, eta denbora larriz banoa, plan b bat asmatu beharko nuke.
Nire nahia da lan honen antzeko zerbait egitea, baina harri margotuekin:

Mendian

Hondartzan

No hay comentarios:

Publicar un comentario