martes, 26 de marzo de 2013

PLASTIKAKO LANA DOLTZA

NIK AUKERATU DUDAN MARRAZKIA HAU DA ETA GERNIKA DEITZEN DA:






HAU EGITEKO MATERIAL HAU ERABILI DUT:

-Papera
-Errotulagailu beltza
-Arkatza
-Margo grisa

HAU IZAN DA PROZESUA:

Lehenengo lehioan jarri dut kalkatu ahal izateko ondoren, behin eginda zegoenean marrazkia, margotu egin dut eta errotulagailu beltzarekin gaimarratu dut hobeto geratzeko ondoren papera moztu egin dut eta nire izena jarri dut.

NIK LAN HAU AUKERATU DUT ASKO GUSTATZEN ZAIDALAKO ETA GAINERA ERRAZA DA EGITEKO.

PABLO PICASSOREN BIOGRAFIA:


Pablo Ruiz Picasso (Malaga, Espainia1881eko urriaren 25a  - Mougins, Itsas alpeak, frantzia, 1973ko apirilaren 8a  ) margolari eta eskulturagile espainarra  izan zen, XX.mendeko  artista esanguratsuenetarikoa. Georges Braque frantsesarekin batera kubismoa sortu zuen.
Pablo Picasso Málagan jaio zen 1881ko urriaren 25ean. Haren aita José Ruiz Blasco ere Málagan jaioa zen, eta margolari eta marrazkilari aritzen zen. Ama, María Picasso Lopez, Málagakoa zen orobat, eta José Ruizen lehengusua. Pablo txikitan ez zen oso ikasle ona, baina margotzeko trebetasun handia erakusten zuen. 1891n hamar urte zituela, familia A Coruñara joan zen bere aitak Da Guarda institutuan lanpostu bat lortu baitzuen. Lau urte geroago, 1895ko bere aitak lanpostu berri bat lortu zuen, baina Bartzelonako Escola d'Arts i Oficis de la Llotjan. Eskola honetan Pablo onartu zuten eta 1896an hamabost urte baino ez zituela bere lehenengo lantegia ipini zuen Bartzelonan.



                                                                                                                          DOLTZA BALANZA :)

No hay comentarios:

Publicar un comentario