domingo, 24 de marzo de 2013

Nire plastikako lana Nerea

Gustav Klimt:

Gustav Klimt, Baumgarten jaio zen, Austrian, mila zortzirehun eta laurogeita biko uztailaren hamalauean eta Vienan hil zen mila bederatzirehun eta hemezortziko otsailaren seian. Oso margolari famatua izan zen eta bere artelanak diru asko kostatzen dute. Margolari sinbolista austiar hanek emakumearen gorputza zen zuekan gaia. Oso ondo marrazten zuen gorputz hauek eta horrelako erotismoa duten gauzak gustatzen zitzaizkion. Bera famatua zen margo dekoratiboak egiten zituelako korte akademistaren estiloan. Vienako artearen historiaren museoan dauden artelan eta margo ia gehienak berarenak dira. Berak gehien erabiltzen zituen koloreak, horia, laranja, marroia, urre kolorea... Eta horrelakoak ziren. Hauek berarentzat esanahi asko zuten, kolore horiek aukeratzeko inspiratzen zen hegaztien koloreetan eta gero bere artelanetan plasmatzen zituen. Berak fama eduki harren, bere bizitza pertsonaleko gauzak oraindik sekretu handi batzuk dira. Eta ikerlarien esaten dute oso zaila dela gauza hauek aurkitzea berak ez zuelako asko idazten.
Gustav Klimt-en familia, vienakoa, oso diru gutxi zuen mila zortzirehun eta laurogei urte inguruan. Eta etxe txiki eta zaharretan bizi izan behar zuten. Eta denbora guztian etxez aldatzen zeuden nonbait lana aurkitzeko, eta horrela diru pixka bat irabaziko zuten janaria erosteko. Burgerschulen ikusi zuten Gustav-ek oso ondo margotzen eta marrazten zuela eta horren ondorioz Gustav-ek erabaki zuen gaitasun hori garatu behar zuela eta Kunstgewerbeschulen (artearen eta margolarien eskola) ikasteko beka bat irabazi zuen.
Hemen informazio gehiago : klik


MATERIALA ETA ERRAMINTAK:

-Purpurina
-arkatza
-papera
-kola txuria
-errotulagailu beltza
-margo marroia
-pintzelak

PROZEDURA:

Lehenengo Davidek marrazkia inprimatu zidan eta gutxi gora behera begiratzen kartulina batean marraztu nuen.
Gero errotulagailu betz batekin gaimarratu nuen. Ondoren barrukoa marroia margotu nuen eta hau egin ostean, purpurina marroia eta berdea gainetik pegatu nuen. Azkenik pintzel batekin marrazkiaren erdia beltzez gaimarratu nuen eta bestea gaimarratu gabe utzi nuen.

ZERGATIK EGIN DUT:

Nik honekin plasmatu nahi nuen bizitzaren alde honak eta alde txarrak, zuhaitza bizitza da eta alde beltza gauza txarrako eta beste aldea guza onak. Eta beti alde onak txarrak baino gehiago dira.

Zer egin nahi nuen:


Zer egin dut:



No hay comentarios:

Publicar un comentario