lunes, 16 de abril de 2012

Pastikozko poltsak supermerkatuetan bai ala ez?

Kaixo, ni Guillermo naiz, DBH2.mailako ikaslea. Ni plastikozko poltsen kontran nago, baina ere bere alde positiboak atera ditut.

Jende asko, ez ditu erosteko poltsak, orduan beraiek erosi dituzten produktuak solteak daramate. Hor, nire ustez, poltsatxo batzuk emango nituzke, baina hori ere bere arazoak ditu.

Jende asko aprobetxatzen da eta poltsak asko kutsatzen dute, baita ere, poltsak deskonposatzeko, denbora asko behar dute eta hori ere oso txarra da.

Nire ustez, gauzarik gomendagarriena, poltsak saltzea da, 10 zentimoetan, horrela jendea ez zen gehiegi aprobetxatuko.

Testua laburtuz, plastikozko poltsen kontran nago, zeren eta, asko kutsatzen dutelako eta denbora asko behar dutelako, deskonposatzeko.

No hay comentarios:

Publicar un comentario