lunes, 16 de abril de 2012

Herria edo hiria? (Argudio testua)

Nik Noelia naiz eta herria edo hiriaren ezberdintasunak adieraziko dizkizuet. Azteko, herrikoak hirietara joan behar gara: erosketak egitera, hospitalera edo medikura...
baina herrikoak berriz kaleetatik egon ahal dira trankil-trankil, eta berriz hirikoak, ez dute herrikoen askatasuna kaleetan egoteko, paseoa egiteko...



Hirietan, gehienetan, lo egitean, batzuetan zarata dago ez lo egiteko, eta berriz herrieetan lasaitasun handia dago.



Gehienetan herrietan altzatzean, bista ikaragarriak eta politak dituzu, eta berriz hirian bakarrik autoak eta pisu blokeak ikusten dituzu. Hiri handietan kutsadura handia dago, eta hori arazo bat da zure osasunerako; berriz herrietan, airea garbi garbi dago.
Ikusten duzuenez, herriak nire partez, hobeto daude bizitzeko hirietan baino, baina hori esaten dut nik zeren eta herrian bizi naizelako, baina zer ote zuen pentsatukohiriko pertsona?



No hay comentarios:

Publicar un comentario