lunes, 16 de abril de 2012

Gozoa edo gazia

Ni Ruben naiz D.B.H.2 ikasle bat eta gozoa nahiago dut gazia baino.

Hasteko gozoa nahiago dut zeren gozoago dagoelako.
Honekin batera zerbait gozoa edozein lekutan aurkitu al duzu : Dendetan, etxean, tabernetan...
Baita ere gauza hauek egitea adibidez tartak, bizkotzoak, bolloak... hauek egitea asko gustatzen zait.

Hala ere gozoa ez da beti ona industria egiten duten gauzak ez dira onak osasuntzurako zeren grasa saturatu asko ditu eta kolesterola sortzen du.
Gahinera produktu hauek adiktiboak dira eta umeen obesitatea sortzen dute.
Hauek hortzetan karieak sortzen dute eta ahoko arazo asko.
Baina hau ez da beti txarra hauek jaten duzun momentuan energi txispa bat ematen dizute baina txispa hau oso gutxi irauten du gutxigorabehera 15 minutu.

Nolanahiere gozoa eta gazia biak beharreskoak dira gure gorputzarako.
Biak daukate bere alde ona eta bere alde txarra.

Horregaitik nahiago dut gozoa gazia baino.

No hay comentarios:

Publicar un comentario