jueves, 20 de octubre de 2011

NIRE PLASTIKAKO PROIEKTUA

Ni eifel dorrea egitea hartu dut zeren gauza ezberdin eta zail bat egiten zatzatzea gustatzen zaidalako.
                                                                    prosesua:lehenengoeifeleko ankak

                                                                   egiten hasi nintzen.
                                                                    geroako gorako estruktura egin nuen.
                                                                    bukatzeko punta egin nuen.
                                                                    BALORASIOA:
                                                                    Proiektua egiten ondo pasa nuen.
materiala: txotxak , kola  eta artasiak
Proiektua egiten hasi nintzenean pentsatzen nuen en nuela inoiz bukatuko baina egun gustietan pixkat egiten lortu dut eigel dorrea bukatzea.


No hay comentarios:

Publicar un comentario