miércoles, 19 de octubre de 2011

HAU DA NIRE PLASTIAKO PROIEKTUA

Nire proiektuaren materiala:
  • Txotzak
  • kola
  • kartulina
  • pintura
Nire poiektua definizioak deitzen da eta hilabete batean egin dut, ez da zaila izan, baina zenbait momentutan, lana gogorra izan da: teilatuarekin denbora asko egon nintzen.
Nik edifizio hauek egin nituen; erreza zelako, niri txotzekin gauzak egitea guztoko ditudalako...
Prozedura: Lehenengo kartulina bekaldean jarri nuen, kartulina margotu nuen eta edifizioak egiten hasi nintzen.
Gero edifizio batent teilatu bat egin nuen, baina puskatu egin zitzaidan, berriro egin izan behar nuen eta ori asko kostatu zitzaidan.
Nik proiektu hau egiten ondo pasa dut, baina hainbat momentutan urdurik jarri nintzen.











No hay comentarios:

Publicar un comentario