jueves, 23 de febrero de 2012

plastikako lana





Kaixo nik Izan naiz, eta plastikako proiektuan "barrancas" egin dut mache paperarekin.
Materiala:
-Egunkaria
-Komuneko papera
-Puxika bat
-Koloreak
-Kola
Nik proiektu hau egiten oso ondo pasatu dut, baina ez zait gustatu, egun batean egin nuen puskatu zela eta berriro hasi behar nintzela.
Urrengo batean gustoko litzaidake egun gehiago uztea proiektua egiteko.

Erramientak:

-Pintzela

-Guraizeak

-Kuterra

Nik hurrengo proiektua horrela izatea gustatuko litzaidake, zeren-eta hauegitea ez da oso zaila eta polita geratzen delako. 73

Nik hau egiten prozezu hauek egin ditut.

Lehenego, puxika piska bat puztu egin dut, piska bat puztu eta gero egukari zatitzoak puxikan pegatu ditut.

Egunkari sei kapa pegatu eta gero komuneko papera pegatu dut.

Gero gorputza egin diot kartoiarekin eta burua gorputzari pegatu diot.

Hori egin eta gero aurpegiari forma eman diot eta margotu dut.

Mache paperaren estekak:
http://tallerdebelenismo.forocreacion.com/t174-papel-mache

Beste figura batzuk egin al dezakezue mache paperarekin.

Hemen klikatu eta figura gehiago ikusiko ditugu..




Hau izan da nire proiektua!!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario