jueves, 23 de febrero de 2012

Nire plastikako proiektua


Materiala:
·Pajitak
·Kutxa
·Lekeda
·Oleoak
·Papera

Erremintak:
·Pintzelak
·Artaziak
·Bridak
·Zulatzailea

Prozesua:
Hasteko, kutxa egunkari paperarekin estali dut. Gero, pajitak hainbat zatitan moztu ditut, horrela: 6 zati motz eta lau luze( bi motz bi besoetan itsasteko eta lau motz bi oinak osatzeko bata besteari itsatsiz. Eta lau luzeak dira bi hanketarako eta bi besoentzat). Besoak eta hankak itsasteko zulatzailearekin gorputza zulatu dut eta hankak eta besoak barruan enkajatu ditut. Orduan, guztiak estali ditut lekedarekin. Gero, guztiak itsatsi ditut (azalpena soberan50 dago). Hori egin eta gero, hasi naiz paper higienikoarekin forratzen baina konturatu naiz ez zela benetan beharrezkoa. Orduan, hasi naiz margotzen oleoekin. Eman dizkiot azkenengo detaileak eta kito. Izan dudan arazoa papera despegatzen zela izan da baina kontu handiz margotuz lortu dut bukatzea.

Bukatzeko hemen usten dizkizuet pertsonai honen bideo pare bat.




1 comentario: