jueves, 23 de febrero de 2012

Olagarroa



Egun hauetan matxe paperarekin egin dut olagarro bat .
Lehenengo puxika puztu dut eta korapilo bat egin dut airea ez ateratzeko. 
Gero egunkari papera lekedan busti dut eta kapa bat eman diot puxikari.
Hau lehortu denean beste kapa bat eta horrela lau aldiz egin dut. Eginda dagoenean egunkari bat artu eta zortzi tentakulu egin ditut eta olagarroaren beheko aldera itsatsi. 
Ondoren sukaldeko paperarekin kapa bat eman diot. Lehortu denean beste kapa bat eman diot sukaldeko paperarekin.  
Hau eginda dagoenean pinturarekin margotu olagarroa. Lehortzen denean beste kapa bat eman.
Bukatzeko detaileak egin behar dira olagarroaren tentakuluetan eta begiak egin.

Materiala:
sukaldeko papera
kola
egunkaria
margoak
puxika 
pintura
Egunkaria

Herramientak:
Artaziak
pintzela
zelo

Nik izan dudan arazo nagusia papera kolarekin ez zela lehortzen eta biguna geratzen zen eta begiak margotzerakoan kontu handiz egon behar nintzelako.

Estekak:

No hay comentarios:

Publicar un comentario