sábado, 23 de abril de 2011

pelikularen iritzia



Pelikula hau nik zineman ikusitako azkeneko pelikula izan da. Honek Txano Gorritxuren bertsio berri bat erakusten digu nik uste elduagoentzat eginda.
Pelikulak nire arreta izan du pelikula guztian zear eta nire ustez hori oso hona izan da
Pelikularen egialea crepusculoco egilearen berdina da eta nik pertsonalki antekotasun asko aurkitu ditua adibidez agertutako paisaian. Nire uztez pelikula honek pelikula hon betek izan behar dituen osagai guztiak ditu misterioa, maitasuna eta nahiz eta kantitate gutxiagoan beldurra eon direlako momentu batzuk nun susto txikiak hartu ditut baina hori pelikulan oso sartua egon naitselako izan da.
Laburbiltzen: oso pelikula hona irudit zait eta nik ikustea gomenadatzen dut.

No hay comentarios:

Publicar un comentario