sábado, 18 de mayo de 2013

NIRE PLASTIKAKO LANA

DESKRIBAPENA:

Proiektu honetan, papel matsea erabili behar izan dugu. Hau egunkari edo komuneko paperarekin egiten den kartoi antzerako bat da. Forma asko egin ahal dira honekin.

MATERIALA ETA ERRAMIENTAK:

-Kola
-Egunkari papera
-Tenperak
-Pintzelak
-Plastilina
-Alambreak
-Globo bat

PROZEDURA:

Lehenengo globo bat puztu nuen, eta horren inguruan paper matsea egin nuen. Gero, katuari buru bat egin nion eta belarriak ere. Ondoren, alambrearekin, hankak eta isatsa egin nion eta paper matsearekin forratu nuen. Guzti hau sikatu zenean plastilina ipini nuen hanketan, erreforzatzeko, eta ondoren guztia margotu nuen. Azkenik, azken detalleak egin nizkion eta gero bukatu egin nuen.

HASIERAKO DISEINUA:

NOLA GERATU DEN:




No hay comentarios:

Publicar un comentario