miércoles, 25 de enero de 2012

Txakur abandonatuak bai ala ez?


Kaixo nik Guillermo naiz, D.B.H.2-ko ikaslea. Txakur abandonatuen kontran nago. Baina ere alde positiboak daude.

Gende askok beraien txakurrei kalera botatzen diote txakurra koska egiten duelako edo handiegia egin delako ala edozoin gauzarengatik. Hau lotsagarria da, zeren eta kalera bota eta gero, txakurrak berak, bizirik irauteko janariaren bile et uraren bila joan behar da eta txakur asko hiltzen dira janaririk ez dutelako aurkitzen edo ura ere ezta. Pena asko ematen dit kaletik ibil joaten naizenean eta txakur bat bakarrik ikusten dudanean. Beraz, behin baino gehiagotan ikusi dut txakur bat errepidean hilda garezurrarekin aterata. Hau ikusten dudanean ezin dut gehiago begiratu zeren eta pena asko ematen didate txakur hauek.

Bukatzeko, ere bere aldee onak ditu: Jende askok, bere txakurra etxean dauka eta beti jotzen diote beraien txakurrei. Makilekin, oztikoak ematen, ukabikadak ematen eta gauza txarragoak egiten. Nik nahiago dut txakur bat abandonatua ikustea, ez ikustea baino, eta bere buruzagia beti jotzen.

Nire galdera haxe da: Zergatik daude txakur abandonatu asko eta 1000 baino gehia txakurtegi badaude?









No hay comentarios:

Publicar un comentario