viernes, 16 de diciembre de 2011

Plastikako proiektua

Nik plastikako proiekturako mache paperaren trankas egingo dut.
Nik ori egiteko material hau behar dut:

mache papera
koloreak
zeloa
kartoia
lekeda

Erramientak:

Pintzela
artasiak

Nik trankas egingo dut erraza eta polita iruditzen zaidalako. Hau egiteko lau aste izango ditugu eta lau asteetan uste dut, bukatuko dudala.
Hau egiteko pauzu hauek egin bahar ditut:
  1. Lehenengo paperezko bola bat egin, bere burua egiteko.
  2. Gero paperarekin bere gorputza egingo diot.
  3. Burua eta gorputza lekedarekin pegatu eta gogorra egingo dut.
  4. Hori egin eta gero, detaieak jarriko dizkiot:bere hortza, besoak, oinak, ezpainak...
  5. Bukatzeko margotu egingo dut


Hau, baina margotuta eta gorputzarekin egingo dut.

No hay comentarios:

Publicar un comentario